loading...

آژانس دیجیتال مارکتینگ فورس

خدمات 360 درجه مارکتینگ و برندینگ

بازدید : 3527
شنبه 9 اسفند 1398 زمان : 11:22
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آژانس دیجیتال مارکتینگ فورس

هفتمین و آخرین عنصر در معجون بازاریابی در تعریف دیجیتال مارکتینگ فیلیپ کاتلر، physical evidence یا دارایی‌های فیزیکی نام دارد. دارایی‌های فیزیکی هر آن چیزی است که توسط مشتریان یک کسب و کار مشاهده می‌شود و بر روی آن‌ها تاثیرگذار است.

دارایی‌های فیزیکی یک کسب و کار شامل مواردی از جمله دفتر کار تا نحوه پوشش کارکنان آن می‌شود. این امر در محصولات به صورت کالا از تاثیرگذاری کم تری برخوردار است چرا که تمرکز مشتریان بر میزان کیفیت کالاست. اما در محصولات به صورت خدمات که کالایی به صورت فیزیکی و قابل مشاهده وجود ندارد، موارد قابل مشاهده فوق نقش جایگزین و پررنگی پیدا می‌کند.

جهت آشنایی با سایر عناصر معجون بازاریابی و دیگر مراحل دیجیتال مارکتینگ به مقاله “ دیجیتال مارکتینگ چیست؟” مراجعه نمایید.

منبع: https://bit.ly/3a9WyeB

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 34
  • بازدید کلی : 17030
  • کدهای اختصاصی